title
کد خبر: 32443
00
 آیا یک بدن شل و ول سفت می­ شود؟

برای تبدیل یک بدن شل به یک اندام باب روز، ورزش منظم، رژیم غذایی سالم و کارهای سخت دیگری نیاز است.

به گزارش بهداشت نیوز، شاید شما بتوانید قد و چهرۀ خود را تغییر دهید. اما به مقدار زیادی بر بدن خود کنترل دارید. برای تبدیل یک بدن شل به یک اندام باب روز، ورزش منظم، رژیم غذایی سالم و کارهای سخت دیگری نیاز است. عوامل ژنتیکی خیلی نقش مهمی دارد اما همۀ مردم می­توانند سازنده بدن خود باشند و عضلات را تقویت و چربی را حذف کند.

حذف شلی

شلی توسط چربی ایجاد می ­شود پس خلاص شدن از چربی اضافه می­ تواند شما را به شکم ۶ تکه برساند. هر ورزش برخی کالری ها را می ­سوزاند سعی کنید فعال تر باشید کمتر بنشیند، از فروشگاه دورتر پارک کنید، با سگ بازی کنید تا بتوانید چربی بیشتری بسوزانید، بنابراین شما به ورزش­های منظم نیز نیاز دارید. ورزش­های مناسب مثل دوچرخه سواری، شنا و دویدن است. شما برای هر پوندی که می­خواهید بسوزانید باید ۳۵۰۰ کالری بسوزانید پس با قطع مصرف کالری اضافی سرعت کمک به چربی سوزی بالا می ­رود.

تعریف ساختمان

برای عضله­ای شدن شما نیاز به ساخت آن دارید. وزنه برداری و بدن سازی ، اسکات و لانگس می­تواند به شما کمک کند اگر تازه کار هستید ورزشی مثل یوگا به شما کمک می­کند که به آرامی کشش عضلانی را بالا ببرید و انعطاف پذیری بدن را بهبود بخشید.


تا چه حد ورزش؟

مقدار ورزش شما به مقدار وزنی که می­خواهید کم کنید بستگی دارد و همچنین این که چقدر عضلات می­خواهید به دست آورید. ۲ روز تمرین قدرتی ۷۵ دقیقه ورزش شدید و ۱۵۰ دقیقه متوسط در هر هفته برای حفظ آمادگی جسمانی و سلامت توصیه شده است. شما بیش از این را برای کاهش وزن باید انجام دهید. ۳۰۰ دقیقه ورزش عروقی در هفته روش واقع بینانه­ ای برای کاهش وزن است.

عوامل دیگر

ورزش هایی را انجام دهید که در حد توانتان باشد. افرادی که لاغرتر هستند به سوزاندن کالری کمتری نیاز دارند. و ساخت عضله­ای شان سریعتر رخ می­دهد. یک رژیم غذایی سالم می­تواند در کاهش وزن شما را یاری کند. برخی مشکلات جسمی بر شکل بدن تأثیر می­گذارد. بنابراین اگر مشکلی دارید قبل کاهش وزن با دکتر خود صحبت کنید.

منبع: نسخه


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز