title
کد خبر: 32684
00
 کاهش تعرفه بیهوشی سبب به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کاهش ناگهانی تعرفه های بیهوشی سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

به گزارش «بهداشت نیوز» بهروز بنیادی‌ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: کمیسیون مجلس‌ جلسه های زیادی‌ با همکاران و متخصصان‌ بیهوشی‌ در راستای‌ بحث کاهش تعرفه‌های ناگهانی آنها برگزار کرده است و پیگیر مسائل پیش آمده در این خصوص هستیم.

وی عنوان کرد: در یک برهه زمانی وزارت بهداشت تعرفه گروه‌های مختلف پزشکی را به طور ناگهانی و بی دلیل‌ افزایش داد اما امروزه‌ با هدف کم کردن هزینه‌ها و صرفه‌جویی در آنها تعرفه‌ برخی از این گروه‌ها را کاهش داده و همین مسئله سبب اعتراض‌ این افراد‌ شده است.

بنیادی تأکید کرد: وزارت بهداشت تعرفه گروه‌هایی خاص مانند رادیولوژی‌ و بیهوشی‌ را کاهش داده است و تعرفه افراد دیگری چون جراحان و متخصصان‌ را بدون تغییر در نظر گرفته که این موضوع  یکی از مسائل مورد اعتراض گروه‌های بیهوشی‌ و رادیولوژی‌ است.

بنیادی‌ گفت: کاهش ناگهانی تعرفه‌ها‌ی بیهوشی سبب به خطر افتادن سلامت مردم می‌شود و بسیاری از عمل‌های جراحی تحت تأثیر این قضیه قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: برای پیگیری حقوق این افراد جلسه های  مختلفی را با آنها برگزار کردیم تا به راه‌ حلی‌ مناسبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز