title
کد خبر: 33063
00
دنیزلی:فاتح  تریم را کاملا بر سر دو راهی دیدم!

دنیزلی عنوان کرد: من با تریم دیدار و مفصل درباره حضور در ایران با وی صحبت کردم و به فاتح گفتم که ایران کشوری فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی برای زندگی است و من ۳ سال در تهران بودم و کیفیت بالای در سبک زندگی دارند. البته تریم به من گفت اگر چنین تصمیمی داشتم حتما باهم به ایران می‌رویم.

 سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تریم کاملا بر سر دو راهی دیدم و از صحبت‌هایش متوجه شدم که بسیار دو دل است چرا که در حال سبک و سنگین کردن پیشنهاد ایرانی قرار دارد.

  در حالی که اخبار ضد و نقیض از حضور تریم در استقلال و البته توافقش با ترابوزان به گوش می‌رسد مصطفی دنیزلی که سابقه حضور در ایران و نیمکت پرسپولیس طی دو مرحله را دارد در این باره صحبت کرد.

بر اساس خبر سایت TRT SPOR ترکیه مصطفی دنیزلی اذعان کرده که تریم برای حضور در تهران با وی مشورت کرده و از او اطلاعاتی دریافت کرده است. البته اینکه شخصی به نام امیر سلطانی به صورت مستقیم با تریم وارد مذاکره شده و با او بر سر مسائل اصلی مذاکره داشته صحیح می‌باشد.

دنیزلی که با برنامه صدر جدول صحبت می‌کرد عنوان کرد: من با تریم دیدار و مفصل درباره حضور در ایران با وی صحبت کردم و به فاتح گفتم که ایران کشوری فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی برای زندگی است و من ۳ سال در تهران بودم و کیفیت بالای در سبک زندگی دارند. البته تریم به من گفت اگر چنین تصمیمی داشتم حتما باهم به ایران می‌رویم.

دنیزلی افزود: تریم کاملا بر سر دو راهی دیدم و از صحبت‌هایش متوجه شدم که بسیار دو دل است چرا که در حال سبک و سنگین کردم پیشنهاد ایرانی قرار دارد. البته من به وی گفتم که استقلال یکی از دو تیم بزرگ ایران است و تماشاگران بسیار خونگرمی دارد که می‌تواند وی را راضی نگه دارد.

منبع:نود تی وی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز