title
کد خبر: 33429
00
 اینفوگرافیک؛ چگونه همیشه برنده مباحثه باشیم

اصلا دیده‌اید که بعضی‌ها آنقدر در مباحثه ماهرند که حتی ممکن است دلایل احمقانه‌اشان مورد قبول جمع و حتی خودتان واقع شود. با اینکه شما می‌دانید حریفتان دلایل نامربوطی را ارائه می‌کند، اما باز هم نمی‌توانید حرف درست خود را به نحوی بیان کنید که منطقی به نظر برسد.

به گزارش بهداشت نیوز: اصلا دیده‌اید که بعضی‌ها آنقدر در مباحثه ماهرند که حتی ممکن است دلایل احمقانه‌اشان مورد قبول جمع و حتی خودتان واقع شود. با اینکه شما می‌دانید حریفتان دلایل نامربوطی را ارائه می‌کند، اما باز هم نمی‌توانید حرف درست خود را به نحوی بیان کنید که منطقی به نظر برسد.

 
در آخر هم نظر درست شما کنار گذاشته شده و حتی ممکن است به عنوان فردی شناخته شوید که "حرف‌های نامربوط زیاد می‌زند.”

با اینکه ظاهرا هنر برنده شدن در مباحثه مادرزادی است، اما این هنر را مانند دیگر هنرها می‌توان آموخت و در آن مهارت پیدا کرد. شاید مهمترین عامل در هر نوع ارتباط موفق مانند مباحثه این باشد که "خوب بشنوید.”
 
مورد بعد این است که بتوانید ارتباط چشمی موثر برقرار کنید. ارتباط چشمی در هر ارتباطی باعث به وجود آمدن حس اعتماد در طرف مقابل می‌شود.
 
با اینکه هنر مباحثه نکات ریز و درشت زیادی دارد اما بعضی از آن‌ها مهمتر و موثرترند. در اینفوگرافیک امروز به مهترین این نکات می‌پردازیم.
 

اینفوگرافی/ چگونه همیشه برنده مباحثه باشیم

 

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز