title
کد خبر: 34127
00
آدم‌های شاد و موفق، روز خود را چطور شروع می‌کنند؟

افراد شاد و موفق، صبح خودشان را با مدیتیشن یا مجسم کردن اتفاقات مثبت و جذاب در ذهن‌شان شروع می‌کنند. فقط ۱۵ دقیقه تمرکز صبح‌گاهی، مدیتیشن و مجسم کردن اتفاقات خوشایند و مثبت در ذهن، می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر بدهد.

به گزارش بهداشت نیوز: نحوه شروع روز معمولا بر حالات افراد، خلق‌وخوی آن‌ها و حتی تمامی اتفاقاتی که در ادامه روز برای‌شان رخ می‌دهند، تاثیر می‌گذارد. بنابراین، شروع روز با حس‌وحال مثبت، خلق‌وخوی شاداب و البته هدف معین، شانس موفقیت در ادامه روز را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد. بیشتر ما، افرادی را می‌شناسیم که شاد و موفق هستند، اما به این نکته توجه نمی‌کنیم که آنان صبح خودشان را چطور شروع می‌کنند. اگر می‌خواهید اطلاعات خوبی در این زمینه به‌دست بیاورید، به ادامه این مطلب توجه کنید.

ایجاد تصویر ذهنی مثبت

افراد شاد و موفق، صبح خودشان را با مدیتیشن یا مجسم کردن اتفاقات مثبت و جذاب در ذهن‌شان شروع می‌کنند. فقط ۱۵ دقیقه تمرکز صبح‌گاهی، مدیتیشن و مجسم کردن اتفاقات خوشایند و مثبت در ذهن، می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر بدهد. پس صبح‌ها پس از بیدار شدن سعی کنید که به تمامی نقاط مثبت زندگی‌ و داشته‌های ارزشمندتان فکر کنید و از صمیم قلب به‌خاطر داشتن آن‌ها سپاس‌گزار باشید. این کار، حس‌وحال مثبتی را برای ادامه روز در شما به‌وجود می‌آورد. اگر این کار به‌صورت منظم تداوم پیدا کند، شما به فردی مثبت‌اندیش و سپاس‌گزار تبدیل خواهید شد که زندگی شاد و موفقی دارد.

سحرخیزی

بیشتر افراد موفق، کارآمد و شاد، صبح‌ها زود از خواب برمی‌خیزند. اگر تمرین کنید که فرد سحرخیزی باشید، انرژی بیشتری خواهید داشت و قادر خواهید بود که کارهای بیشتری را در طول روز انجام بدهید.

صبحانه سالم

هر چیزی که می‌خوریم، مستقیما روی ما تاثیر می‌گذارد. پس اگر می‌خواهید که انرژی صبح‌گاهی خودتان را افزایش بدهید، حتما خوردن صبحانه سالم را به یک عادت همیشگی تبدیل کنید. مقداری غلات صبحانه همراه با میوه‌ها و مغزهای خشک‌شده، یا املت اسفناج همراه با آب پرتقال طبیعی و تازه، دو مورد از بهترین گزینه‌ها برای صبحانه مغذی و مقوی هستند. تغذیه سالم، یعنی عشق ورزیدن به بدن. بدن نیز در پاسخ به عشق‌ورزی شما، انرژی و خلق‌وخوی خوبی را به‌وجود می‌آورد.

الهام‌گیری و انگیزه‌بخشی

هر صبح باید انگیزه خوبی برای ادامه روز داشته باشید. خواندن نقل‌قول‌های الهام‌بخش، گوش دادن به موسیقی‌هایی که روح‌نواز هستند، یا خواندن مطالب کوتاهی که انگیزه خوبی به شما می‌دهند، همگی انتخاب‌های خوبی محسوب می‌شوند. فراموش نکنید که شروع صبح با کارهایی مانند مشاهده یا شنیدن اخبار صبح‌گاهی اساسا کار اشتباهی است و معمولا هم حس‌وحال منفی و مخربی را در شما ایجاد می‌کند.

زندگی در لحظه

بسیاری از افراد، یا در دام تجربه‌های گذشته گیر می‌افتند یا دائما به مشکلات آینده فکر می‌کنند. برای رهایی از این دوگانه مخرب، باید به الگوهای رفتاری افراد موفق و شاد دقت کنید. این افراد می‌دانند که شادی حقیقی به زندگی در لحظه حال تعلق دارد و درنتیجه هر صبح را فقط با هدف موفقیت در روز پیشِ رو و به دور از تجربه‌های تلخ گذشته یا خطرات احتمالی آینده شروع می‌کنند. تمرکز کردن بر لحظه حال و زندگی در لحظه، بعد از مدتی شما را به انسان شاد و موفقی تبدیل می‌کند.

شروع صبح با لبخند و انتخاب شادی

شادی، یک انتخاب است و همه انسان‌ها آزاد هستند که شادی یا غم‌زدگی را انتخاب کنند. بنابراین، خود شما باید زندگی، شادی و رهایی از نگرانی‌ها را انتخاب کنید. شروع صبح با لبخند نیز واقعا اهمیت خاصی دارد، چون بدن را آرام می‌کند و تنش‌ها را از شما دور نگه می‌دارد.

 

 

سلامتیسم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز