title
کد خبر: 35076
00
استقرار یک بیمارستان CBRNE به منظور مقابله با تهدیدات بیوتروریستی در مرز

دکتر کولیوند گفت: ما برای ایجاد آمادگی جدی برای خدمات اورژانسی داخل عراق و ایران فعالیت می کنیم و باید تیم های واکنش سریع برای خدمات رسانی در کشور عراق آماده باشند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر پیر حسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در نشست هماهنگی برای تامین سلامت زائران اربعین در کرمانشاه ضمن بیان این مطلب گفت: برنامه ما تلاش برای ایجاد زیر ساخت ها درشهرستانهای مرزی کرمانشاه است تا ضمن خدمت رسانی به زائرین، مردم این شهرستانها نیز ازاین امکانات بهره مند شوند.

 
وی افزود: در این کار بزرگ اقدامات وفعالیتها باید یکپارچه و هماهنگ باشد که این امر باعث هم افزایی می شود و سرعت و دقت کار را افزایش می دهد.
 
دکتر کولیوند در ادامه با اشاره به ضرورت ضرورت فرهنگسازی و اطلاع رسانی در حوزه سلامت، گفت: صدا وسیما با فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب، خدمات نیروهای بهداشتی و درمانی را پوشش دهد.
 
 
سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان این که یک بیمارستان CBRNE باید به منظور مقابله با تهدیدات بیوتروریستی در مرز مستقر شود، در عین حال تاکید کرد: پوشش محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در این مقطع اهمیت ویژه دارد
 
دکتر کولیوند در پایان تاکید کرد: لازم است گزارش کار و مشکلات استانهای خدمات رسان به زائران اربعین، به ستاد مرکزی جهت اخذ اعتبارات گزارش شود.

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز