title
کد خبر: 35284
00
شیردهی چه مزیت هایی برای نوزاد و مادر دارد؟

اگر شما هم دودل هستید که به کودکتان شیر خشک بدهید یا نه، حتما این مطلب را مطالعه کنید.

در بچگی به جای شیر مادر، به من شیرخشک داده شد و به خوبی هم بزرگ شدم و مشکلی نداشتم. برادران و خواهرانم نیز همگی شیر خشک خوردند و آنها هم بی هیچ مشکلی بزرگ شدند.

من هم می خواستم وقتی اولین فرزندم را به دنیا آوردم، همین سنت را ادامه دهم و او را با شیر خشک تغذیه کنم. فکر می کردم 9 ماه کشیدن بچه به این طرف و آن طرف، به اندازه کافی فداکاریم را نشان می دهد! دوباره می خواستم بدن قبلی ام را داشته باشم و تحت تاثیر قوانین و داستان های ترسناکی قرار گرفته بودم که درباره شیردهی می شنیدم.

دوستانم می گفتند قبل از اینکه به بچه شیر بدهند برخی چیزهای خاص را نباید بخورند و دائم از زخم و التهابی که به واسطه شیردهی برایشان به وجود آمده بود شکایت می کردند. دیگر مطمئن شده بودم شیردهی کار من نیست.

کاملا از نظر ذهنی علیه شیردهی شده بودم تا اینکه یک روز در حال جستجو در اینترنت، به یک وب سایت برخوردم. این درست همان جایی بود که تحت تاثیر قرار گرفتم و دیگر آنچه قبلا فکر می کردم اهمیتی نداشت. تنها چیزی که برایم اهمیت داشت این بود که بهترین شروع را برای فرزندم بسازم. اگر شما هم دودل هستید که به کودکتان شیر خشک بدهید یا نه، می خواهم موضوعی را با شما به اشتراک بگذارم که نظرم را برای همیشه تغییر داد.

111 مزیت شیردهی برای کودک، مادر و همه کسان دیگر

 

منبع: سایت دکتر کرمانی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز