title
کد خبر: 37162
00
تصاویر موشک جدید یمن و کری خوانی سر لشکرستاد

نیروی دریایی و دفاع ساحلی یمن در یک دستاورد ویژه و با حضور صالح الصماد فرمانده عالی نیروهای مسلح یمن و رئیس شورای عالی سیاسی از سامانه جدید موشکی المندب ۱ رونمایی کرد.

این موشک نسل اول از سامانه موشکی المندب است.

وزیر دفاع یمن و شماری از فرماندهان یگان‌های نظامی صالح الصماد را در نخستین نمایشگاه موشکهای دریایی همراهی می کردند.

سرلشکر ستاد علی الموشکی معاون رئیس ستاد مشترک ارتش یمن در حاشیه رونمایی این سامانه موشکی گفت روزهای آینده اتفاقات غافلگیر کننده بزرگی در زمینه‌های دفاع هوایی و دفاع ساحلی یمن رخ خواهد داد.

وی افزود: به براداران در دفاع ساحلی به سبب این موفقیت‌های بزرگ تبریک می‌گوییم و می‌خواهیم به ملت بزرگ یمن و نیروهای مسلح و کمیته های مردمی تأکید کنیم روزهای آینده اتفاقات غافلگیر کننده بزرگی در زمینه های دفاع هوایی و دفاع ساحلی رخ خواهد داد و آینده ان‌شاءالله بهتر است و عملکرد یگان‌های دریایی کاملا امنیت را برقرار می‌کنند.

سرلشکر ستاد محمد فضل فرمانده نیروی دریایی و گشت ساحلی یمن نیز گفت: یکی از اتفاقات غافلگیر کننده ای که قولش را به ملت و رهبری سیاسی و فرماندهان نظامی یمن داده بودیم در پیش روی شماست. اینها اتفاقات غافلگیر کننده موشک‌های دریایی است. این اقدامات غافلگیر کننده تازه اول کار است.

ابنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز