title
کد خبر: 37209
00
جمع آوری درمانگاه‌های مستقر در مسیر نجف- کربلا تا فردا بعدازظهر

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: درمانگاه‌های مستقر در مسیر نجف- کربلا فردا بعدازظهر ۱۹ آبان ماه جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش بهداشت نیوز، سید علی مرعشی ، با اشاره به اینکه خوشبختانه مورد بیماری حاد و اپیدمی در بین زائران وجود ندارد، اظهار داشت: امروز و فردا اوج ورود و خروج زائران است.وی با بیان اینکه خوشبختانه سلامت بر اکثریت زوار ایرانی حاکم است، تصریح کرد: مراجعات ما مثل روزهای قبل است و تمام درمانگاه ها به صورت شبانه روزی در خدمت زوار هستند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه درمانگاه های مستقر در مسیر نجف به کربلا فردا بعدازظهر ۱۹ آبان ماه جمع آوری می‌شوند، افزود: درمانگاه های شبانه روزی در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین تا دو روز بعد از اربعین فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه بحث مدیریت برگشت توسط زائرین مهم است، گفت: زوار با صبر و حوصله تردد کنند تا حادثه و سانحه رانندگی نداشته باشیم.

مرعشی خاطرنشان کرد: زوار از آب آشامیدنی سالم و غذای گرم استفاده کنند و باتوجه به اینکه شرایط هوایی بهتر از هفته قبل است، نیاز به استفاده از ماسک نیست.

 

منبع: مهر

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز