title
کد خبر: 37384
00
پزشکی که با مشت و لگد به جان بیمارانش می‌افتد! + فیلم و تصاویر

در کنار تمام روش‌های درمانی که تا به امروز برای درمان بیماری‌ها بکار گرفته شده، روش یک پزشک چینی در نوع خود حیرت انگیز است.

ادعاهای تکان دهنده یک پزشک چینی در استفاده از روش درمانی خاصش حیرت انگیز است. این مرد در روشی وحشتناک، بیماران را کتک زده و بدن آنها را سیاه و کبود می‌کند.

Hongchi xiao نام روش درمانی خود را Slapping گذاشته و برای تبلیغ کارش تصاویری دردناک از آثار کبودی و کوفتگی روی بدن بیماران را در  صفحه توییترش به اشتراک می‌گذارد. او معتقد است با این روش سموم و خون آلوده از بدن بیمار خارج شده و بیماری‌هایی سخت مانند سرطان و هپاتیت با این روش قابل درمان خواهد بود.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، به تازگی مرگ مشکوک یک کودک 7 ساله که پیشتر یکی از مراجعین این پزشک بوده، باعث شده تا پای پلیس به مطب این پزشک عجیب و غریب باز شود.

گویا والدین این پسر بچه برای درمان بیماری فرزندشان، چندین جلسه او را پیش این مرد برده بودند.

گفتنی است این پزشک همایش های عمومی هم برگزار میکند و مخاطبان زیادی هم دارد که در ادامه تصاویر و فیلم آن را مشاهده می‌کنید.

 

باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز