کد خبر: 37846
ف
ستون کج شده مسکن مهر از نمای نزدیک + عکس
ستون‌های یکی از برج‌های مسکن مهر سرپل ذهاب که در زلزله ۷.۳ ریشتری دو شب پیش، تخریب شدند


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
کاوه
1396/08/24 - 09:21 9 9
اینکه سالم هست !!!!!!!!!!!! فقط گچش ریخته
رضا
1396/08/24 - 09:46 1 7
به ستون بتون تزیق نشده است باخرده اجرپرشده یقه پیمانکاروناظررابگیرید
1396/08/24 - 10:10 0 8
اگه فنی نیستید ننویسید
حسن رنجبر
1396/08/24 - 10:27 2 2
عکس مورد اشاره مربوط به نمای ستون میشه نه خود ستون ضمنا عملا امکان چینش خرده سفال در بتون بدان صورت امکان پذیر نمی باشد.
مری
1396/08/24 - 10:54 2 5
طرف فکر کرده چون آجرها رو اینطوری چیدن دور ستون مرکزی یعنی ستون اصلش اینجوری بوده
بابا یکم دقت لطفا
ستون اصلش بتونه دورش رو آجر با سیمان البته نامنظم کار کردن
مهم استحکامشه که داشته
چرا این خیلی جاها انقدر علیه مسکن مهر مطلب زده میشه؟
حسین
1396/08/24 - 10:57 1 6
سلام
بایستی عرض شود این پوشش ستون اصلی نیست ستون در وسط این پوشش قرار دارد چون این یک سایبان میباشد و این ابعاد ستون برای آن زیاد است این آجرها زمان نمای سنگ داخل دوغاب اجرا شده با تشکر.
حسین
1396/08/24 - 11:30 1 9
با سلام اگه تو خبر هاتون مطلبی رو میزارید دقت کنید حرف نادرستی نباشه چون مردم اعتمادشون رو نسبت به خبرهای شما از دست میدن دوستانی که این عکس رو دیدن از کسایی که تو کار ساختمانی هستن بپرسن اون نخاله هایی که رو ستون میبینید رو نما کار انجام داده و ربطی به ستون اصلی ساختمان نداره
ساسان
1396/08/24 - 12:15 0 4
سلام
لطفا خبر رو اصلاح بفرمایید.
Azz
1396/08/24 - 12:30 9 5
آخه آدم مهندس شما نمیبینی بجای بتون آت آشغال سفالو کردن تو ستون روش بتن ریختن این کار شدیدا تعقیب قانونی داره می تونن کل خسارت رو از پیمانکار بگیرن ناظر هم باید بره زندان آب خنک بخوره
تبریز
1396/08/24 - 13:58 0 4
دوستان لطفا اطلاعات ندارین کارشناسی نفرمائید.الکی هم جو سازی نکنید. این عکس نشانگر خرابکاری نما کاره که پشت سنگ نما ها را با خرده سفال و ملات نیمه خشک پر کرده. اگه مشکل تو بتن ریزی ستون ها بود رنگ سفال ها اینجوری زرد نمی موند. به رنگ ملات اغشته میشد.
رضا
1396/08/24 - 15:59 3 2
ستونی که برای این نوع از ساختمانها باید طراحی بشه با توجه به اینکه هر طبقه از ۳ واحد یا بیشتر باید حداقل 50*70 یا بیشتر باشد کاملا مشخص است که مقطع ستون لاغر تر از حد مجاز بوده و پیمانکار با دغل بازی و اضافه کردن خورده مصالح برای فریب کارشناس فنی بازدید مقطع ستون را افزایش داده در ضمن مصالح به کار رفته بسیار نامرغوب و اصلا غیر استاندارد می باشد
یاسر
1396/08/24 - 18:08 0 1
با سلام
من خودم استا بنا هستم
این اقای بنا اخرت خودشو خراب کرده با این کار. برای این که بتون اصلی اب دوغاب را پس میزده از اجر خشک استفاده کرده تا سریع تر دوغاب خشک بشه تا در نهایت سریع نما را تموم کنه
من میخام این نکته را به همه ی کسانی ک این مطلب را میخونن بگم . کار گر ارزون نما کار میکنه اون اوستا سریعه و اون اوستا ارزون کار میکنه تهش میشه این .واقعا بناهایی را به خدمت بگیرین که میشناسین و البته ادم با وجدانی هم باشه
مروت
1396/08/24 - 21:07 3 0
نخبه ها اون و کاشی کار سفال گذاشته سریع دوغاب سفت بشه هیچ ربطی به ستون نداره بیخود نظر ندین
123
1396/08/24 - 22:47 3 0
ستون سالم است و مي بينيد كه سقف هم ايستاده. اين سفالهايي كه ديده مي شه براي پر كردن ملات خور ديوار هست و ربطي به اصل ستون ندارد.
پر بازدیدترین
  • عکسی تکان‌دهنده از یک چادر امدا‌دی در کر‌ما‌نشا‌ه
  • این بیماری درمان ندارد
  • ۱۴ نکته در مورد پیری که هیچ کس به شما نمی گوید!
  • حرکات فوق العاده برای رهایی از کمردرد
  • راهکارهای مقابله با استرس شغلی
  • این افراد زنجبیل مصرف نکنند
  • قبل از اینکه میوه را گاز بزنید این موارد را بدانید
  • بینی‌ کج و پیچ خورده به چه بینی‌‌هایی می‌گویند؟
  • ۶ رقیق کننده طبیعی خون را بشناسید
  • دیابت خطر این سرطان را افزایش می دهد!
  • غذاهای فوق العاده برای کاهش فشار خون
  • دردهایی که می تواند علت درد شانه باشد
  • همه زنان باردار ایرانی از سال آینده تست HIV می دهند
  • 5 شوخی ممنوعه با همسر
  • پرمویی صورت در خانم‌ها؛ علل و روش‌های مقابله
  • درمان های خانگی شگفت انگیز برای ریشه کن کردن موخوره
  • کاهش احساس بی قراری و افسردگی با مصرف منظم ۱۰ ریزمغذی
  • رژیم غذایی برای افزایش طول عمر
  • پزشک مرحوم کیارستمی به پرداخت دیه محکوم شد
  • با این توصیه ها فرزندان معنوی تری داشته باشید
  • بلایی که فیجت اسپینر بر سر فرزندانتان می آورد
  • هزینه تعمیر آیفون ۱۰ شما را شوکه می‌کند!
  • انجمن ها باید بازوان فعال وزارت بهداشت باشند
  • آخرین اخبار
  • انجمن ها باید بازوان فعال وزارت بهداشت باشند
  • هزینه تعمیر آیفون ۱۰ شما را شوکه می‌کند!
  • بلایی که فیجت اسپینر بر سر فرزندانتان می آورد
  • با این توصیه ها فرزندان معنوی تری داشته باشید
  • کاهش احساس بی قراری و افسردگی با مصرف منظم ۱۰ ریزمغذی
  • ۶ رقیق کننده طبیعی خون را بشناسید
  • رژیم غذایی برای افزایش طول عمر
  • غذاهای فوق العاده برای کاهش فشار خون
  • درمان های خانگی شگفت انگیز برای ریشه کن کردن موخوره
  • این افراد زنجبیل مصرف نکنند
  • پرمویی صورت در خانم‌ها؛ علل و روش‌های مقابله
  • پزشک مرحوم کیارستمی به پرداخت دیه محکوم شد
  • وزیر امور خارجه به آنتالیا رفت + عکس
  • تشکر مردم کرمانشاه از مردم به ۴ زبان! + عکس
  • دردهایی که می تواند علت درد شانه باشد
  • قبل از اینکه میوه را گاز بزنید این موارد را بدانید
  • تیپ متفاوت سمیرا حسینی در کنار مادرش! + عکس
  • حضور نیروهای ویژه پلیس در اطراف حرم امام رضا + عکس
  • شادی ۲ دختر زیبای کرمانشاهی از هدیه‌ای که گرفتند + عکس
  • عروس داعشی با ۴ فرزند به زادگاه بازگشت! + عکس
  • تشکر عراقی ها از ایران با خروج داعش از عراق! + عکس
  • تیپ همسر شهاب حسینی در یک مراسم + عکس
  • دیابت خطر این سرطان را افزایش می دهد!
  • لیلا بلوکات و دوستانش شب را کجا سپری کردند؟ + عکس
  • بینی‌ کج و پیچ خورده به چه بینی‌‌هایی می‌گویند؟
  • 10 خصلت برای کامل شدن عقل مسلمان
  • بزرگترین پشیمانی‌ زوج‌ها
  • 3دلیل اصلی بی خوابی چیست؟+راه حل
  • ۱۴ نکته در مورد پیری که هیچ کس به شما نمی گوید!