title
کد خبر: 38098
00
 فروش آثار هنرمندان برجسته انقلاب به نفع زلزله زدگان

کارگاه خلق و فروش آثار هنری «نقشِ باران» با حضور هنرمندان طراز اول هنرهای تجسمی، به منظور همراهی و کمک به زلزله زدگان غرب کشور در کارگاه اصلی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش بهداشت نیوز، به همت مرکز تجسمی حوزه هنری و گروه تجسمی بنیاد روایت فتح ورک شاپ خلق و فروش آثار هنری روز سی ام آبان با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت و طراز اول هنر انقلاب، به منظور کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در محل کارگاه اصلی مرکز تجسمی حوزه هنری واقع در تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار خواهد شد.
سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز تجسمی حوزهنری در توضیح برگزاری این حراج اظهار کرد: تعداد زیادی از هنرمندان برآن شدند تا به نحوی ادای دینی به بازماندگان حادثه زلزله داشته باشند. تصمیم برآن شد تا شرایط برای فروش آثار هنری به نفع بازماندگان زلزله کرمانشاه فراهم شود و همینطور ورک شاپ خلق اثر با حضور برخی از هنرمندان شاخص هنر انقلاب در حوزه هنری برگزار شود.
شجاعی افزود: به این ترتیب انشالله روز سه شنبه 30 آبان ماه تعدادی از آثار با ارزش هنرمندان انقلاب با حداقل قیمت های پایه به مزایده گذاشته خواهد شد و همینطور آثار خلق شده در ورک شاپ نیز به همین صورت برای فروش عرضه می شود.
بنا بر گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، عواید فروش آثار خلق شده در ورک شاپ نقشِ باران که روز سه شنبه 30 آبان از ساعت 9 صبح تا 19 عصر برپا خواهد بود تماما برای زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص می یابد.
اسامی هنرمندان حاضر در این ورک شاپ متعاقبا منتشر خواهد شد.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز