title
کد خبر: 38366
00
عکسی تکان‌دهنده از یک چادر امدا‌دی در کر‌ما‌نشا‌ه

عکس تکان دهنده زیر، زنان سوگوار کرمانشاه را در یک چادر امدادی نشان می‌دهد.

زنانی که در این حادثه بسیاری از نزدیکان خود را از دست داده اند. زنانی که همسران خود و نان آوران خود را از دست داده اند و از روز آن حادثه تلخ بار زندگی خود و فرزندانشان را باید بر دوش گیرند. چند هفته دیگر غبار این زلزله فرو خواهد نشست و سر پناه های موقتی برای زلزله زدگان احداث خواهد شد و زلزله کرمانشاه لا به لای اخبار ریز و درشت دیگر فراموش خواهد شد. اما مشکلات زنانی که مسئولیتی تازه را بر دوش گرفته اند تازه آغاز شده است.

فردا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
1396/08/29 - 00:480 0
اهاي ان ،،،،،،


كه مي گويند زنان نبايد كار كنند در مقابل درس خواندن زنان در دانشكاهها خط ونشان مي كشند و در سايتها كامنت مي گزارند كه زن نبايد كار كند حالا بيايند نآن اين زنان را تأمين كنند وقتي مي گويند زنان بايد حداقل به سن ١٨ برسند و حداقل تحصيل را كسب كنند تا حرفه اي بياموزند تا به روي پاي خود بايستند براي اين روزها است هر جند فقط زلزله نيست كه زنان تنها مي مانند تصادف طلاق بيماري مردان عوامل ديگر ي است هر چند ان كه نمي فهمد نخواهد فهميد مي گويند چاه از خود بايد اب داشته باشد با دلو اب ريختن پر نمي شود
اینستاگرام بهداشت نیوز