title
کد خبر: 38467
00
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور:
چادر و پلاستیک میان زلزله زدگان توزیع شد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: چادربرای اسکان و پلاستیک برای پوشش چادرها و محافظت از سرما و برودت هوا به مقدار کافی میان بازمانده های زلزله استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش بهداشت نیوز ،بهنام سعیدی  اظهار کرد: در حال حاضر همه بازمانده های زلزله اخیر با چادر اسکان داده شده اند و هیچ خانواده ای بدون چادر نمانده است . 
وی ادامه داد: همه امکانات لازم از قبیل غذا، پوشاک، درمان، آمبولانس وبیمارستان سیار برای خدمات رسانی به زلزله زدگان از سوی دولت محیا شده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. علاوه براین، کمک های زیادی ازسوی مردم نیز به منطقه زلزله زده رسیده است. 
معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خدمات رسانی به زلزله زده ها همچنان درحال انجام است.
وی آمار جدیدی از کشته شده ها و مصدومان حادثه زلزله نداد و افزود: خوشبختانه آمار جدیدی از کشته شده ها و مجروحان بدست نیامده است.
سعیدی درباره خدمات بهداشتی بازماندگان حادثه زلزله اعلام کرد: امکانات بهداشتی نیز مهیاست و خدمات رسانی در این حوزه ادامه دارد.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشار به خدمات درمانی در مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: بیمارستان های صحرایی نیز بطورمداوم و در چند نوبت در حال خدمات رسانی به مصدومان و مجروحان حادثه زلزله هستند.
به گزارش بهداشت نیوز، زلزله ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد و به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
ایرنا

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز