title
کد خبر: 38768
00
حقایق و خرافه های پیرامون تمرین میان تنه

تمرین میان تنه یکی از ورزش های موثری است که برای تناسب اندام یا حفظ آن استفاده می شود. این نوع ورزش طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مدل ها و ورزشکاران از آن استفاده می کنند. تمرین متمرکز روی این قسمت بدن در زمان کوتاهی می تواند باعث شکل گرفتن عضلات شود.

به گزارش بهداشت نیوز، تمرین میان تنه یکی از ورزش های موثری است که برای تناسب اندام یا حفظ آن استفاده می شود. این نوع ورزش طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مدل ها و ورزشکاران از آن استفاده می کنند. تمرین متمرکز روی این قسمت بدن در زمان کوتاهی می تواند باعث شکل گرفتن عضلات شود.

اما مانند هر موضوع دیگری، شایعاتی نیز پیرامون تمرین میان تنه وجود دارد که باعث می شود برخی تصور کنند این نوع ورزش برایشان مضر است. برای اینکه شما نیز به یکی از قربانیان این شایعات تبدیل نشوید و بی جهت این تمرینات را کنار نگذارید در ادامه می خواهیم همه خرافات و حقایق موجود درباره ورزش میان تنه را بیان کنیم.

منبع: سایت دکتر کرمانی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز