title
کد خبر: 39006
00
 معرفی داروهای دانش بنیان کبد در ایران

دبیر هفدهمین کنگره گوارش و کبد ایران از معرفی داروهای دانش بنیان ساخت داخل در حاشیه این کنگره خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید محمد مهدی میرناصری گفت: نمایشگاهی با مشارکت 25 شرکت در زمینه تجهیزات و داروهای این رشته برپاست که چندین داروی دانش بنیان جدید ساخت ایران نیز در این نمایشگاه به شرکت کنندگان معرفی می شود.


میرناصری اضافه کرد: هفدهمین کنگره گوارش و کبد ایران از 30 آبان تا 3 آذر در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برپاست.وی گفت: هزار و 200 متخصص گوارش و کبد و پزشک عمومی در این کنگره شرکت کرده اند.


دبیر هفدهمین کنگره گوارش و کبد ایران افزود: 140 متخصص، پژوهشگر و استاد از ایران و فرانسه، ایتالیا، آلمان، آمریکا و کانادا در این همایش سخنرانی می کنند.میرناصری گفت: 128 مقاله در این همایش پذیرفته شده اند که در پایان به مقالات برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.


وی از برگزاری سه کارگاه تخصصی برای پزشکان در زمینه آندوسکوپی و دیگر مباحث تخصصی گوارش و کبد برگزار می شود.


دبیر هفدهمین کنگره گوارش و کبد ایران از برگزاری کارگاهی به منظور معرفی داروهای نوین که در رشته گوارش و کبد استفاده می شوند به منظور به روزآوری اطلاعات پزشکان و متخصصان داخلی برگزار می شود.
میرناصری از امتیاز بازآموزی این همایش که با تلاش انجمن متخصصان گوارش و کبد ایران هر سال برگزار می شود برای پزشکان عمومی و متخصصان داخلی و گوارش خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز