title
کد خبر: 39124
00
اعزام نیروهای تازه نفس هلال احمر به مناطق زلزله زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از اعزام سومین گروه نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور، کرمانشاه خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز  اظهار کرد: برای خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب‌کشور سومین گروه متشکل از۲۰ نفر از نیروهای امدادی شامل تیم های پشتیبانی و اسکان این جمعیت به استان کرمانشاه اعزام شد.
وی با اشاره به اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر استان البرز از نخستین روز حادثه در مناطق زلزله زده مستقر شده و در حال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده بودند، افزود: پیش از این نیز ۶۰  نفر از تیم‌های واکنش سریع و آنست و نیروهای نجاتگر در قالب تیم‌های تخصصی آوار، اسکان و پشتیبانی با تجهیزات لازم به منطقه اعزام شده بودند و برنامه‌ریزی برای اعزام نیروهای تازه نفس برای تقویت نیروها در مراحل بعدی صورت گرفت که ۱۵ نفر از نجاتگران درقالب تیم دوم به منطقه اعزام شدند.
وی با تاکید به اینکه جمعیت هلال احمر این استان در راستای تسریع عملیات امدادی در این استان تمام تلاش خود را به کار گرفته است،گفت: هفت دستگاه خودرو نیز شامل سه خودرو نجات، آمبولانس، کامیون، اتوبوس و مینی بوس از هرکدام یک خودرو و یک دستگاه موتور به این مناطق اعزام شده و نجاتگران در حال انجام اقدامات عملیاتی در این ‌مناطق هستند.
وی گفت: تمهیدات لازم برای اعزام نیروهای امدادی مجدد در صورت نیاز از سوی جمعیت هلال احمر البرز اندیشیده شده است.
منبع:ایسنا
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز