title
کد خبر: 39154
00
با  بدشانس ترین بازیکن استقلالی آشنا شوید

مهاجم ریزنقش آبی ها با دو بار ضربه زدن به تیرک دروازه حریفان استقلال بدشانس ترین مهاجم این تیم است.

به گزارش بهداشت نیوز، تیم استقلال در طول فصل جاری در مجموع بازی هایش در لیگ و جام حذفی با زدن هفت ضربه به دیرک دروازه حریفان از این حیث از دیگر تیم ها پیش است و بازیکنان این تیم هرچقدر در گل زدن کمتر از رقبا اقبال داشتند، در زدن توپ به تیر دروازه فعال تر از دیگر تیم ها بودند.

آبی پوشان ۵ بار در لیگ و ۲ بار در جام حذفی تیر دروازه حریفان شان را به لرزه در آورده‌اند و در میان بازیکنان این تیم مهدی قائدی با زدن دو ضربه به تیر دروازه از دیگران پیش است. مهدی قائدی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، وریا غفوری، سرور جباروف و فرشید اسماعیلی همه بازیکنان تیم استقلال هستند که در این فصل دیرک دروازه حریفان این تیم را لرزانده‌اند. در میان این بازیکنان جابر انصاری و سرور جباروف به جز زدن به تیر دروازه موفق به گلزنی هم شده‌اند.

فولاد، پدیده، گل گهر، نفت تهران، نساجی، پارس جنوبی و سیاه جامگان تیم هایی هستند که در دیدار مقابل آبی پوشان توپ با دیرک دروازه شان تماس داشته است.

 

منبع:مهر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز