title
کد خبر: 39226
00
عاملی که باعث ایجاد سینوزیت مزمن می شود

یک متخصص گوش،حلق و بینی گفته است که سینوزیت مزمن باعث ایجاد خلط و آبریزش بینی می‌شود،بر اثر ترشح زیاد مخاط عارضه سینوزیت مزمن ایجاد می‌شود که انحراف تیغه بینی بیماری سینوزیت مزمن را در افراد ایجاد می‌کند

به گزارش بهداشت نیوز، مهدی سلیمانی افزود: هنگامی که افراد احساس گلو درد،‌تب می‌کنند احتمالا دچار سینوزیت مزمن شده و در این صورت از بینی‌شان چرک و خلط بیرون می‌آید؛ اگر مجرای سینوس‌ها در اثر عوامل مختلف مسدود شود این مسئله باعث بروز بیماری سینوزیت در افراد شده که برخی از بیماران این عارضه را با سرماخوردگی قدیمی و کهنه اشتباه می‌گیرند.

درواقع سینوزیت مزمن باعث ایجاد خلط و آبریزش بینی می‌شود، بر اثر ترشح زیاد مخاط عارضه سینوزیت مزمن ایجاد می‌شود که انحراف تیغه بینی بیماری سینوزیت مزمن را در افراد ایجاد می‌کند.

می توان گفت بهترین راه برای تشخیص سینوزیت انجام ‌سی تی اسکن بوده و توصیه می‌کنم که افراد تا حد امکان از انجام رادیوگرافی سر به دلیل بروز سرطان در طولانی مدت خودداری کنند.

 پزشکانی که دوره‌های تکمیلی جراحی آندو‌سکوپیک را گذرانده‌اند می‌توانند با روش‌های مدرن و پیشرفته اقدام به عمل سینوزیت‌ها بکنند؛امروزه با روش‌های پیشرفته و تکنولوژی‌های جدید بدون آسیب رسیدن به بافت سالم حفره‌های گرفته شده سینوزیت‌ها برطرف و بیماری سینوزیت مزمن درمان می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز