title
کد خبر: 40588
00
8 هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های بهداشتی هزینه می شود

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از شش‌ هزار و ۶۵۰ پروژه بهداشتی در استان‌ها در حال اجرا است که برای تکمیل آنها 8 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علیرضا رئیسی در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تأکید بر تکمیل پروژه پرونده الکترونیک سلامت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم وزارت بهداشت، تکمیل پروژه پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان است که برنامه‌های مهمی در این پروژه اجراشده است.

وی از برنامه استقرار پزشک خانواده خبر داد و افزود: پزشک خانواده یکی از نیازها و زیرساخت‌های اصلی پروژه سلامت در جامعه است که این مهم در 10 استان به‌صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه تا پایان امسال نظام ارجاع و پزشک خانواده در 10 استان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: برنامه نظام ارجاع در استان‌های گلستان، اردبیل، زنجان، یزد، بوشهر، آذربایجان و دیگر استان‌ها تا پایان سال اجرا می‌شود که نتایج آن به دیگر استان‌ها تعمیم می‌یابد.

دکتر رئیسی تکمیل پرونده الکترونیک، پزشک خانواده، نظام ارجاع و توسعه پروژه‌های دندانپزشکی را از اولویت‌های معاونت بهداشت وزارت بهداشت دانست و افزود: بیش از شش‌ هزار و 650 مرکز بهداشتی در سراسر کشور در حال ساخت است که 2 هزار پروژه آن در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های در دست معاونت بهداشتی 8 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز