title
کد خبر: 40704
00
پرستاران ملایری به زلزله زدگان 12کانکس اهدا کردند

در پی وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه و تخریب تعداد زیادی از منازل مسکونی در غرب این استان و همراه با کمک های وسیع مردم از جای جای کشور، پرستاران بیمارستان امام حسین ملایر نیز بیکار ننشستند...

در پی وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه و تخریب تعداد زیادی از منازل مسکونی در غرب این استان و همراه با کمک های وسیع مردم از جای جای کشور، پرستاران بیمارستان امام حسین ملایر نیز بیکار ننشستند و با جمع آوری کمک های نقدی همکاران خود اقدام به تهیه ملزومات مورد نیاز هموطنان زلزله زده نمودند.


به گزارش بهداشت نیوز، با توجه به سرمای شدید هوا در مناطق غربی کشور و نیاز زلزله زدگان به سرپناه مناسب و همچنین وسایل گرمایشی، پرستاران بیمارستان امام حسین شهر ملایر تصمیم به تهیه کانکس و نیز بخاری برقی و سایر وسایل گرمایشی برای این گروه از هم وطنان گرفتند.
گفتنی است توسط مبالغ جمع آوری شده از پرسنل پرستاری این بیمارستان تعداد 12 عدد کانکس، 12 عدد بخاری برقی و نیز سایر وسایل گرمایشی تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز