title
کد خبر: 41121
00
اخبار انتظامی استان البرز:
دستگیری زن و شوهر موادفروش

زن و شوهر حمل کننده چهار کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در شهرستان فردیس توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ ایوب احمدی با اشاره به دستگیری زن و شوهر موادفروش در شهرستان فردیس، اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط فردی با خودروی پژو اکیپی از مأموران با گشت زنی در آدرس مذکور پس از گذشت ۴۰ دقیقه خودرو را مشاهده کردند.
وی ادامه داد: پس از مراقبت نامحسوس درحالی‌که راننده با پلاستیک مشکی‌رنگی که در دست داشت از خودرو پیاده شد، مأموران با استفاده از فنون پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از پلاستیک مشکی‌رنگ مقدار ۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک  کشف کردند.
سرهنگ احمدی اظهار کرد: متهم که به همراه همسرش مواد مخدر را جابجا می‌کردند ، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.
سرهنگ سید رضوان افتخاری فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ نیز در خصوص کشف کالای قاچاق در این شهرستان، گفت: روز گذشته در پی گشت زنی پلیس یگان امداد در اتوبان، مأموران به خودرو پراید سفیدرنگی مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی گفت: پس از بازرسی از خودرو مأموران ۳۶ نوع قرص به تعداد سه هزار و ۴۳۸ ورق کشف کردند.
سرهنگ افتخاری افزود: پس از بررسی‌های پلیس مشخص شد این داروها که مورداستفاده انواع بیماری‌ها است، فاقد مجوز و قاچاق هستند .
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: متهم دستگیرشده به‌منظور بررسی بیشتر  به یگان انتظامی و خودرو حامل بار قاچاق نیز  به پارکینگ منتقل شد .
سرهنگ سید رضوان افتخاری در ادامه گفت: در پی اخبار مردمی مبنی بر اینکه دو فرد ناشناس دریکی از دامداری‌های بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ در حال سرقت احشام بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ کهریزک این شهرستان قرار گرفت .
سرهنگ افتخاری افزود: بلافاصله مأموران به محل موردنظر اعزام و دو سارق احشام را که قصد سرقت داشتند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند .
وی گفت: متهمان دستگیرشده پس از بازجویی و تشکیل پرونده ، تحویل مراجع قضایی شدند .
وی به شهروندان توصیه کرد که رعایت نکات حفاظتی را در اولویت کار خود قرار دهند و از اسکان دام در مناطق غیرقابل‌دسترس و در معرض سرقت خودداری کنند و حتماً به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند .
منبع:مهر
 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز