title
کد خبر: 41291
00
 طراحی دکوراسیون داخلی برای منازل کوچک

سعی کنید از قرار دادن اثاثیه زیاد و بدون مصرف دراتاق نشیمنی خودداری کنید زیرا تنها باعث شلوغ شدن و کوچک جلوه کردن فضا خواهد شد.

به گزارش بهداشت نیوز، برای چنین اتاق نشیمنی، قرار دادن یک نیم‌ست با رنگی متناسب با رنگ دکوراسیون اتاق به همراه یک میز شیشه‌ای و ظریف کفایت می‌کند.

یکی از پرده‌هایی که در این خانه نصب شده کاملا ساده است و همین ساده بودن طرح، به بازتر شدن فضا کمک می‌کند. پرده دیگری که در این خانه نصب شده نیز، دارای ستون‌های عمودی از دو رنگ متناسب با رنگ فضایی است که در آن نصب شده‌ است. وجود ستون‌های عمودی نیز سبب می‌شود ارتفاع سقف بیشتر از آنچه هست به نظر برسد.

ناگفته نماند که نور به اندازه رنگ و طرح دردکوراسیون داخلی تاثیرگذار است. اول اینکه رنگ قالب در این اتاق رنگ عاجی روشن است که در بازتر جلوه کردن فضای این اتاق تاثیر داشته است. نکته مهم دیگر، نصب آینه در اتاق است.

 

زیرا منعکس شدن تصویر اتاق در آن، باعث می‌شود وسعت فضا تقریبا دو برابر شود. یک لوستر نسبتا بزرگ، چند هالوژن و کنار تختی نورانی، همه ابعاد نورپردازی دردکوراسیون داخلی این اتاق خواب را تشکیل داده‌اند. وجود طبقات عمودی و افقی نیز سبب شده است که اتاق، هم از نظر ارتفاع و هم از نظر پهنا بزرگتر به نظر برسد.

 

منبع: تبیان


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز