title
کد خبر: 41358
00
سرگرد آذین خبر داد
 پایان تلخ پرسه زنی با خودروی مسروقه

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک، با اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در محدوده شمال تهران، گفت: این سارق در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرگرد ضرغام آذین رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک، اظهار کرد: روز گذشته یکی از ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده قلهک بود که متوجه پلاک مخدوش شده یک خودرو شده و اقدام به استعلام آن از مرکز کنترل پلیس پایتخت کرد که طی آن مشخص شد این خودرو چند روز قبل از همان محدوده به سرقت رفته است.
وی افزود: با مشخص شدن این موضوع، ماموران به راننده خودرو دستور توقف دادند، اما راننده علی‌رغم شنیدن دستور پلیس، از محل فرار کرد که این اقدام به تعقیب وی منجر و در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز متوقف و بازداشت شد.
سرگرد آذین، عنوان داشت: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل و در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی یر سرقت خودرو اعتراف و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز