title
کد خبر: 41359
00
سرهنگ حسینی فر خبر داد
 سارق لوازم داخلی خودرو دستگیر شد

رئیس کلانتری 140 باغ فیض، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو در محدوده اشرفی اصفهانی، گفت: این متهم پس از دستگیری به 6 فقره سرقت در این محدوده اعتراف کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ پرویز حسینی فر رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اظهار کرد: در پی سرقت‌های لوازم و محتویات خودرو توسط راننده یک خودروی تیره رنگ و شکایت شهروندان، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی سوابق و مشاهدات عینی شاکیان و شاهدان، مشخصات مالک خودرو به دست آمد و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و ماموران به محل اختفای وی صادر شد.
سرهنگ حسینی فر، افزود: پس از چند شبانه روز طی یک اقدام عملیاتی مخفیگاه این متهم شناسایی شد و با ترفندهای پلیسی در مخفیگاهش بازداشت و در بازرسی از محل نیز چندین قطعه لوازم مسروقه خودروو محتویات داخلی آن از جمله، جعبه ابزار، جک و آچار خودور، ضبط، باند، کابل باتری و تعدادی لوازم شخصی کشف و ضبط شد.
وی اعلام کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده غرب تهران اعتراف و همچنین به ۶ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو طی روزهای گذشته اقرار کرد و اذعان داشت.
کلانتر ۱۴۰ در پایان اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده تاکنون ۴ تن از مالباختگان این پرونده شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند تا ضمن حضور در کلانتری اموال مسروقه خود را بازپس بگیرند.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز