title
کد خبر: 41363
00
سرهنگ ناصری نژاد خبر داد
کیف قاپ شمال تهران دستگیر شد

رئیس کلانتری 101 تجریش از دستگیری یک سارق کیف قاپ در محدوده خیابان ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش اظهار کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت گوشی های تلفن همراهشان از سوی یک سارق موتورسوار، پرونده ای در این زمینه تشکیل و تیمی از ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهم وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: طی بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخصات ظاهری متهم و موتورسیکلتش به دست آمد و در اختیار ماموران گشت های انتظامی این کلانتری قرار گرفت و از سوی پیام های هشداری در خصوص مراقبت های لازم برای پیشگیری از سرقت و کیف قاپی به شهروندان ارائه شد.
کلانتر ۱۰۱، اظهار داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری متهم تحت تعقیب را در خیابان ولیعصر(عج) در حال پرسه زنی با موتورسیکلتش مشاهده و طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را بازداشت کرد.
سرهنگ ناصری نژاد، تصریح کرد: متهم به همراه وسیله نقلیه اش به کلانتری منتقل شد و تحت بازرسی قرار گرفت که در نتیجه آن سه دستگاه گوشی تلفن همراه و ۶ کیف زنانه مسروقه از وی کشف و طی بازجویی های بعدی نیز به سرقت از چند شهروند در این محدوده اعتراف کرد.
وی اظها رداشت: از طریق بررسی های انجام شده مالکان گوشی های تلفن همراه شناسایی شدند و ضمن دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آن ها باز گردانده شد و متهم نیز با شکایت مالباختگان جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز