title
کد خبر: 41380
00
تیمورخانی خبر داد
کارگاه مبل آتش گرفت

مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی از حریق گسترده در کارگاه ساخت مبل به مساحت تقریبی 400 متر مربع در خلازیر خیابان پمپ گاز خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز ، محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی گسترده در کارگاه ساخت مبل به سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸۱، ۲۲، ۳۵ و ۹۶ به همراه تانکر آب و خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲۳:۳۰ به محله خلازیر، خیابان پمپ گاز اعزام شدند.
 تیمورخانی گفت: یک کارگاه ساخت مبل به مساحت تقریبی ۴۰۰ متر مربع دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به بشکه های حاوی تینر و کارگاه های مملو از قطعات چوبی و اسکلت مبلمان در مجاورت محل حادثه بود.
وی در ادامه افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز و ایمن سازی کامل، به تجهیزات فردی مجهز شدند و با استفاده از لوله های آبرسانی، از چندین سمت عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش همه جانبه و در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و مانع از سرایت آتش به اطراف شدند.
تیمورخانی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند.
لازم به ذکر است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران، علت بروز این آتش سوزی را در دست بررسی دارند.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز