title
کد خبر: 41488
00
 آنچه که هنگام خرید زیورآلات بدلی باید دانست

زیورآلات بدلی واژه‌ی دیگری برای بدلیجات است. زیورآلات بدلی هرگز به معنای زیورآلات ارزان قیمت نمی‌باشند و امروزه نوع نگرش به این نوع زیورآلات تغییر کرده است.

به گزارش بهداشت نیوز، زیورآلات بدلی واژه‌ی دیگری برای بدلیجات است. زیورآلات بدلی هرگز به معنای زیورآلات ارزان قیمت نمی‌باشند و امروزه نوع نگرش به این نوع زیورآلات تغییر کرده است.
 
زیورآلات بدلی واژه‌ی دیگری برای بدلیجات است. زیورآلات بدلی هرگز به معنای زیورآلات ارزان قیمت نمی‌باشند و امروزه نوع نگرش به این نوع زیورآلات تغییر کرده است.

به نظر شما تمامی زیورآلات ستارگان، اصل هستند؟ آنچه که امروز همگان به آن اعتقاد دارند، زیورآلات مطابق مد روز با قیمتی مناسب است!  
 
با وجود آنکه زیورآلات بدلی درشت و اغراق‌آمیز در گذشته، مد بودند اما امروزه دستبند، انگشتر، گوشواره، ساعت، آویز و گردنبندهایی در اندازه‌‌های معقول و مطابق با فصل‌های مختلف سال، با مد روز هماهنگی دارند و تنها به زیورآلاتی از جنس نقره محدود نمی‌شوند.

جواهراتی مزین به سنگ‌های فیروزه‌، یاقوت، الماس، زمرد تقلبی نیز جزء این دسته قرار می‌گیرند و حتی زیورآلات فصلی و پر زرق و برق را نیز می‌توان در این گروه دسته بندی کرد.  
 
خریدهای بدلیجات مطابق با مد روز و مناسب برای موقعیت‌های متفاوت را می‌توان از طریق اینترنت انجام داد. "آرمانی Armani" و"دونا کارن Donna Karan"دارای مجموعه‌های بی‌نظیری از بدلیجات هستند که هر شخصی را سر ذوق می‌آورد.

استفاده از زیورآلات طراحی شده توسط طراحان صاحب نام ارزش فراوانی دارد. این مجموعه‌ها شامل زیورآلاتی مزین به توپاز، مروارید، یاقوت کبود، و غیره می‌شوند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز