title
کد خبر: 41587
00
این افراد باید از بوتاکس صورت پرهیز کنند

دکتر ابوالحسن قیصری گفت: همه اشخاص به غیر از بعضی مریض ها و علاوه بر این اشخاصی که در مرحله های خاصی از زندگانی قرار دارند، توان دارند از بوتاکس برای مورد ها زیبایی استفاده کنند...

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر ابوالحسن قیصری گفت: همه اشخاص به غیر از بعضی مریض ها و علاوه بر این اشخاصی که در مرحله های خاصی از زندگانی قرار دارند، توان دارند از بوتاکس برای مورد ها زیبایی استفاده کنند؛ در دستاورد پزشکان لازم هست قبل از تزریق بوتاکس وضع تندرستی و بیماری تقاضاکننده را بپرسند و اشخاصی راکه در این شرایط قرار دارند از تزریق بوتاکس اجتناب دهند.
 

 

تنگنا های تزریق بوتاکس صورت

 

  تنگنا های تزریق بوتاکس صورت فوق مهارت جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی درباره تنگنا های بوتاکس توضیح داد: توصیه می شود مبتلایان به ام اس، مریض های که اختلال عصبی عضلانی دارند و مبتلایان به بیماری های مزمن کبدی و کلیوی از تزریق بوتاکس پرهیز کنند.
قیصری دنبال کرد: علاوه بر این در مراجع علمی تاکید شده هست، زنانی که در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارند، خوب تر هست از بوتاکس استفاده نکنند.

بوتاکس تنگنا سنی ندارد

 

 نکات استفاده از بوتاکس

 

  اگر می خواهید زیادتر بدانید : این ماسک طبیعی صورت تان را بوتاکس می کند! نکات استفاده از بوتاکس با اهمیت ترین مسئله در تزریق بوتاکس استفاده از مواد نرمال است؛ بوتاکس های نرمال در شرکت های معتبر دنیا تولید می شود و این بوتاکس ها از طریق وزارت بهداشت، معالجه و تعلیم دکتری در ایران مورد تایید قرار می گیرد. بعضی بوتاکس های غیراستاندارد نیز در بازار ایران وجود دارد که به مسیر قاچاق وارد کشور می شود و زیادتر آسیب های که درباره تزریق بوتاکس شاهد آن هستیم، مرتبط به همین بوتاکس های غیراستاندارد هست.
قیصری تاکید کرد: افرادی که خواهان استفاده از بوتاکس می باشند، لازم هست مواد نرمال بکار برند و قطعا تعلیم تزریق بوتاکس را دیده باشند زیرا در غیر این صورت برای مریض ها، مشکلات یا آسیب های را ایجاد می کنند.

 

  تزریق بوتاکس از طریق اشخاص غیرمتخصص غیرقانونی هست و پزشکانی که خواهان تزریق می باشند لازم هست قطعا مرحله های تعلیمی را دیده باشند.

 

منبع: راهنمای سفر من

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.