title
کد خبر: 41714
00
کمین بی‌رحمانه شکارچیان برای شکار بزهای رودبار

شکارچیان در گذرگاه‌های بین‌زیستگاهی به صورت دسته جمعی کمین کرده و با بی‌رحمی تمام راه فرار را بر حیوانات بی دفاع می ببندند.

به گزارش بهداشت نیوز، «بهروز آژ» رییس اداره محیط زیست رودبار گفت: سه نفر شکارچی غیرمجاز که در زیستگاه‌های رودبار اقدام به شکار کل و بز کرده بودند و لاشه را به خانه انتقال داده بودند، بعد از دریافت حکم دادستانی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود:بعد از دریافت گزارش در خصوص شکار کل و بز در یکی از زیستگاه‌های شهرستان رودبار، یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان تحقیقات خود رادر این زمینه آغاز کرد، که بعد از اطمینان از صحت گزارش و جمع‌آوری اطلاعات لازم اداره محیط زیست این شهرستان با طرح درخواست اقدام به دریافت حکم دادستانی برای تفتیش منزل مسکونی شکارچیان مجرم کرد، که در این اقدام متاسفانه گوشت و بقایای لاشه کل و بز و ادوات شکار کشف و ضبط شد.
بهروز آژ خاطر نشان کرد: این شکارچیان متاسفانه در گذرگاه‌های بین‌زیستگاهی این شهرستان به صورت دسته جمعی کمین کرده و با بی‌رحمی تمام راه فرار را بر حیوانات بی دفاع بسته و اقدام به شکار کردند.
آژ تصریح کرد: این مجرمان با پرداخت جریمه سنگین به عنوان ضرر و زیان حیات وحش ، با طرح کیفر خواست در مراجع قضایی، به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.
منبع:ایسنا
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز