title
کد خبر: 41762
00
 ایمن سازى ساختمان ها و احداث آشپزخانه مرکزى در علوم پزشکى تهران کلید خورد

معاون دانشجویى دانشگاه علوم پزشکى تهران از آغاز ایمن سازى ساختمان‌ها و رایزنى برای تامین بودجه خوابگاه‌های متاهلی خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز: فرزین حلب چى معاون دانشجویى دانشگاه علوم پزشکى تهران  با اشاره به ارتقای خدمات دانشجویى در دانشگاه علوم پزشکى تهران گفت: دانشجویان علوم پزشکى تهران بر اساس گزارش هاى سازمان سنجش کشور برترین دانشجویان در حوزه علوم تجربى هستند.

وی ادامه داد: ما سعى مى کنیم تا فعالیت دانشجویان در زمینه هاى دانشجویى را در حوزه هایى به غیر از آموزش و پژوهش را ارج گذارى کنیم.

حلب چى با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکى تهران به عنوان نخبگان کشور باید در جامعه تاثیرگذار باشند و به همین دلیل بتوانند فعالیت‌هاى خوبى در زمینه فرهنگى و اجتماعى داشته باشند و به همین دلیل ما هر سال در برنامه هایی چون جشنواره ابن سینا از دانشجویان برتر در حوزه های مختلف تقدیر می کنیم.

ایمن سازى ساختمان ها و خوابگاه هاى دانشجویى قدیمی ترین دانشگاه علوم پزشکی

وى ادامه داد: ایجاد شرایط مناسب براى تحصیل این دانشجویان کار مهم و در عین حال سختى است زیرا دانشگاه علوم پزشکى تهران قدمت بسیار بالایى دارد و اکثر خوابگاه ها قدیمى هستند به همین دلیل در تلاشیم تا با بازسازى فضاى فیزیکى ، خدمات دانشجویى را ارتقا دهیم.

حلب چى در ادامه از احداث آشپزخانه مرکزى و ایمن سازى خوابگاه هاى دانشجویى خبر داد و افزود: احداث آشپزخانه مرکزى علوم پزشکى تهران در کوى دانشگاه آغاز شده است همچنین در تلاشیم تا با ایمن سازى ساختمان ها و خوابگاه خدمات بهترى به دانشجویان بدهیم.

کمبود خوابگاه هاى متاهلى در علوم پزشکى تهران

معاون دانشجویى دانشگاه علوم پزشکى تهران با اشاره به وضعیت خوابگاه‌ها عنوان کرد: ما اکنون در علوم پزشکى تهران از نظر خوابگاه‌هاى مجردى مشکلى نداریم و فقط باید کیفیت خدمات را ارتقا بخشیم.

حلب چى یادآور شد: تنها در تامین خوابگاه متاهلین مشکل داریم که در تلاش هستیم تا با رایزنى و تامین اعتبار، خوابگاه هاى متاهلین را توسعه و گسترش دهیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز