title
کد خبر: 41856
00
شهردار منطقه 2:
احداث 10 جایگاه سـوخت با مقیاس کوچک

شهردار منطقه 2 از امـضای قرارداد احداث 10 جایگاه سوخت کوچک مقیاس (تک سـو) بنزین، گازوئیل و CNG با هدف مدیریت زمان و صرفه جویی در هزینه احداث جایگاه در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، رسول کشت پور با اشاره به احداث این جایگاه‌های کوچک سوخت در  منطقه ۲ گفت: این جایگاه‌ها در ترمینال‌های مسافربری، پایانه‌های تاکسیرانی، توقف گاه‌ها، مجتمع‌ها و همچنین شهرک‌های مسکونی روباز کارآیی دارد.
وی درباره اینکه ساخت جایگاه مقیاس کوچک با اهداف تسـهیل دسترسی به جایگاه های عرضه سوخت احداث می شوند، افزود: کاهش طول صف جایگاه ها، کاهش تملک اراضی، کاهش هزینه ساخت جایگاه بنزین، گازوئیل و CNG ، تسریع در امر اجرای جایگاه سوخت و امکان سرویس دهی با ایمنی کافی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان در دستور کار قرار گرفت.
بر اساس گزارش شهرنوشت، شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه این اقـدام از طریق انعقاد قرارداد مشترک با شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در مراحل ساخت و نصب این مجاری عرضه سوخت تمامی استانداردها و الزامات بهداشت و همچنین ایمنی و محیط زیست به طور کامل رعایت خواهد شد، به طوری که در این باره توافق کردیم ظرف ۶ ماه این طرح اجرایی شود.
منبع:ایسنا
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز