title
کد خبر: 41924
00
دستگیری دو قاچاقچی انسان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری دو قاچاقچی انسان و 9 تبعه بیگانه که قصد ورود غیرمجاز به کشور از مسیر دریایی قشم را داشتند خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی هرمزگان  افزود: مرزبانان شهرستان قشم با همکاری مرزنشینان منطقه از ورود یک فروند شناور حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در سطح حوزه مطلع شده و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: مرزبانان، قایق قاچاقچیان را در آب‌ های شهرستان قشم مشاهده و در یک اقدام سریع و ضربتی، شناور را متوقف کردند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان اضافه کرد: در بازرسی از شناور توقیفی، ۹ نفر اتباع کشورهای میانمار، بنگلادش و لبنان که به صورت غیرقانونی وارد مرزهای کشور شده بودند دستگیر و تحویل مراجع مسئول شدند.
وی با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی انسان در این رابطه گفت: در بررسی به عمل آمده از متهمان مشخص شد، قاچاقچیان قصد داشتند اتباع را از سمت کشور امارات به خاک ایران وارد کنند که با هوشیاری مرزبانان قشم ناکام شدند.
منبع:ایرنا
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز