title
کد خبر: 41929
00
سارق منزل با 40 فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق منازل با 40 فقره سرقت در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز ، سردار " محسن خانچرلی " گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ، اکیپ های ویژه ای ازمأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه دردستور کار قرار دادند.
وی افزود : پس از چند روز کار اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ، سرنخ هایی از سارق سابقه دار  به دست آوردندکه  با شناسایی مخفیگاه متهم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی  را دستگیر کردند.
سردار خانچرلی ادامه داد : متهم در بازجویی های فنی انجام شده به ۴۰ فقره سرقت منازل در سطح شهرستان بهارستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در خاتمه با بیان این مطلب که مبارزه با سرقت از اولویت های پلیس در سال جاری می باشد و قرارگاه مبارزه با سرقت نیز در جهت ارتقای آسایش و امنیت شهروندان در شهرستان فعال شده است، افزایش احساس امنیت مردم را مهمترین دغدغه پلیس دانست و اظهار داشت: پلیس ، از شهروندان نیز در خواست دارد تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط ماموران مورد بررسی قرار گیرد.
منبع:پلیس
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز