title
کد خبر: 41942
00
دستگیری سارقان نوجوان کاشمری

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: چهار سارق نوجوان که اقدام به 11 فقره سرقت از مغازه های این شهر کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ 'ابوالقاسم باقری' گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در محدوده خیابان شهید منتظری، جمهوری و مدرس کاشمر، گروه تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی وارد عمل شد و با کمک دوربین مدار بسته یکی از اماکن همان محدوده، افراد سارق را در هنگام سرقت یک مغازه شناسایی و تصاویر آنها را در اختیار گشت های انتظامی قرار داد.
وی افزود: با تحقیقات گسترده مأموران، متهمان که با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در شهر در حال تردد بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان که ۱۶ ساله بودند در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به ۱۱ فقره سرقت از مغازه های سطح شهر با همدستی ۲ نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله دیگر اعتراف کردند که همدستان آنان نیز دستگیر و روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی کاشمر همچنین گفت: در پی تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو در بلوار جمهوری اسلامی این شهر، راکب ۲۲ ساله موتورسیکلت جان باخت. 
سرهنگ ابوالقاسم باقری گفت: بررسی عوامل انتظامی مشخص کرد خودرو پژو آر.دی به علت تغییر ناگهانی مسیر و گردش به راست با یک دستگاه موتور سیکلت که در همان مسیر در حرکت بوده برخورد کرده و منجر به واژگونی موتورسیکلت شده که راکب آن مجروح و پس از انتقال به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) به علت شدت جراحات وارده به سر، فوت کرد.
منبع،ایرنا
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز