title
کد خبر: 42055
00
نخستین المپیاد دانشجویی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت

المپیاد دانشجویی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای نخستین بار برگزار می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، نخستین المپیاد دانشجویی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت در سال تحصیلی 97-1396 با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی ریاست جمهوری و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور در سطح کشور  برگزار خواهد شد.


نخستین المپیاد دانشجویی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت در سال تحصیلی 97-1396 در مرحله نهایی و همزمان با سایر المپیادهای دانشجویی کشور برگزار می‌شود و فقط داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون خواهند بود که در یکی از رشته‌های المپیادهای 24 گانه سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و به مرحله دوم (مرحله نهایی) راه یابند.


متقاضیان تنها می‌توانند به جای رشته اصلی مربوطه در این المپیاد شرکت کنند. همچنین جزئیات برگزاری این المپیاد ازجمله مواد آزمون و برنامه امتحانی از طریق سایت واحد المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://olympiad.sanjesh.org اطلاع‌رسانی خواهد شد.


داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 97-1396 مراجعه کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز