title
کد خبر: 42069
00
تأمین امکانات و تجهیزات پزشکی پیشرفته در مرکز آموزشی درمانی کودکان

روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی کودکان ابوذر "اهواز"گفت:در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و با توجه به لزوم استفاده از تجهیزات بهداشتی درمانی با کیفیت در بیمارستان‌ها، این مرکز اقدام به خرید سه دستگاه ویدئوگاستروسکوپ اطفال و نوزادان، ویدئو پروسسور و مانومتری آنورکتال اطفال نموده است.

به گزارش بهداشت نیوز،از  آنجا که تجهیزات و لوازم پزشکی در تشخیص و درمان اهمیت و حساسیت دارد، بیمارستان کودکان ابوذر "اهواز" در پی مذاکرات و مکاتبات انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص ضرورت وجود تجهیزات پیشرفته و به روز و بهسازی و ارتقای برخی تجهیزات این مرکز به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به بیماران،و نیز ارتقای سطح علمی و آموزشی دستیاران، توانسته است تاکنون نسبت به خرید و بهسازی تجهیزات پزشکی این مرکز اقدام نماید.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان ابوذر با بهره مندی از نیروی انسانی متعهد و متخصص در چارچوب استانداردهای اعتباربخشی و در اجرای طرح تحول نظام سلامت در جهت ارائه خدمات با کیفیت، ایمن و اثربخش، با هدف افزایش رضایتمندی بیماران تلاش نموده است.
تلاش و پیگیری مستمر مهندس محسن آقاجری مسئول مالی بیمارستان ابوذر در زمینه خرید لوازم و تجهیزات بیمارستان و ارتقاء آنها از مرحله جذب بودجه تا اختصاص و خرید آنها بواسطه ارتباط مؤثر و مطلوبی که با مجموعه دانشگاه دارد قابل تقدیر و تشکر می‌باشد.   
منبع: دانشگاه علوم پزشکی اهواز
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز