title
کد خبر: 42079
00
سرهنگ بیرانوند:
جیب بر حرفه ای دستگیر شد

رئیس کلانتری 115 رازی از دستگیری یک سارق جیب بر و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ مرتضی بیرانوند رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص جیب بری و نیز درخواست آنها مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان، تیم های عملیاتی این کلانتری اقدامات خود را تشدید و افزایش دادند.
وی افزود: ظهر روز گذشته تیم های عملیاتی این کلانتری هنگام گشت زنی در سطح حوزه متوجه رفتار مشکوک فردی شدند که در ازدحام جمعیت در حال پرسه زنی بود که مدتی متهم را تحت نظر داشتند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه زاغزنی متهم ، ظن ماموران را برانگیخته بود که احتمال دارد وی سارق جیب بر باشد، ادامه داد: در یک عملیات پلیسی، متهم دستگیر و مورد بازجویی اولیه قرار گرفت.
رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی افزود: متهم که سعی می کرد از دست ماموران متواری شود ولی با اقتدار پلیس مواجه و به ناچار به سوالات آنان پاسخ داد و در نهایت مورد بازرسی بدنی قرار گرفت.
سرهنگ بیرانوند توضیح داد: در بازرسی بدنی که از متهم صورت گرفت تعداد سه کارت مختلف شامل کارت سوخت، عابر بانک و کارت ملی متعلق به اشخاص مختلف کشف شد و متهم به سرقت ها اعتراف کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز