title
کد خبر: 42088
00
سرهنگ بخشنده:
سوداگران مرگ به دام افتادند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 88 کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز،سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار کرد: ماموران گشت جاده هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی جاده قدیم تهران - قم کیلومتر ۵۵ به یک دستگاه کامیونت  مشکوک شدند.
این مقام انتظامی توضیح داد: ماموران انتظامی دقایقی خودروی موصوف را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه پس از انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند خودروی موصوف را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کنند.
وی در ادامه بیان کرد: در بازجویی اولیه از راننده و کمک راننده، متهمان که به تناقض گویی روی آورده بودند، پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند و بدین ترتیب برای تحقیقات تکمیلی و فنی، به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، منتقل شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: ماموران این پلیس در بازرسی تخصصی انجام شده از خودروی متهمان موفق شدند مقدار ۸۸ کیلو و ۷۱۶گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر کاپوت و زیر اتاق کامیونت جاسازی و مخفی شده بود، کشف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان خاطر نشان کرد: سوداگران مرگ به مقر پلیس مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز