title
کد خبر: 42089
00
سرهنگ قدم زاده خبر داد
دستگیری سارق لوازم خودروهنگام پرسه زنی

رئیس کلانتری 122 دربند از دستگیری سارق لوازم خودرو در شمال تهران و کشف سه دستگاه ضبط و باند مسروقه خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ محمد باقر قدم زاده رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند اظهار کرد: شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به رفتار مشکوک فردی که در میان خودروهای پارک شده در کنار خیابان پرسه می زد، مظنون شده و او را تحت تعقیب و کنترل قرار دادند.
وی افزود: این تعقیب و مراقبت ادامه داشت تا این که فرد مذکور پس از چند بار تجسس در میان خودروها و داخل آنها تلاش کرد با خم شدن در یک خودرو اقدام به سرقت لوازم داخلی آن کند که بلافاصله ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شده و پیش از اینکه بتواند در خودروی مذکور را باز کند او را دستگیر کردند.
سرهنگ قدم زاده بیان کرد: متهم که از حضور ماموران شوکه شده بود، سعی کرد با ایجاد درگیری و استفاده از سلاح سرد از دست ماموران متواری شود اما سرعت عمل ماموران این امکان را به او نداده و در نهایت، این متهم، همراه سه دستگاه ضبط مسروقه ای که همراهش بود، به کلانتری منتقل شد.
کلانتر ۱۲۲ دربند در پایان ضمن اشاره به اعتراف متهم به جرایم خود مبنی بر سرقت از لوازم داخلی خودرو، گفت: این متهم پس از تکمیل پرونده به کلانتری منتقل شد و با شناسایی مالکان اموال مسروقه از آنها دعوت شد تا به کلانتری مراجعه و اموال خود را بازپس گیرند.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز