title
کد خبر: 42090
00
سرهنگ مافی:
سارق خودرو در اُزگُل دستگیر شد

رئیس کلانتری 164 قائم از دستگیری یک سارق خودرو در ازگل و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به پلاک مخدوش یک خودرو مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.
وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کرد از محل دور شود که این اقدام به تعقیب وی منجر شده و ماموران طی استعلام های انجام شده دریافتند که این خودرو مدتی پیش از همان محدوده به سرقت رفته و در حال حاضر ماموران گشت انتظامی پلیس در پی یافتن سارق آن هستند.
رئیس کلانتری ۱۶۴ تصریح کرد: بر این اساس و به منظور متوقف کردن راننده متواری، ماموران به لاستیک خودرو شلیک کردند و در نهایت، متهم با انحراف از مسیر خود مجبور به توقف شد و در ازگل دستگیر شد.
سرهنگ مافی بیان کرد: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و همچنین سرقت لوازم داخلی چند خودروی دیگر نیز اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
رئیس کلانتری ۱۶۴  در پایان اظهار داشت: در بازرسی از داخل خودرو مذکور تعدادی لوازم مسروقه خودرو نیز از جمله چند عدد سیم کارت، گواهینامه، کارت خودروی دیگر، گوشی تلفن همراه، فلش مموری، سشووار، جعبه ابزار، اورکت، کاپشن و چند دست لباس کشف و ضبط شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز