title
کد خبر: 42101
00
اولین جلسه تاسیس دفتر دستیاری در سازمان نظام پزشکی برگزار شد

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه یکی از گروه های مهم و تاثیر گذار جامعه پزشکی دستیاران هستند، گفت: نیازمند تاسیس دفتری به منظور رفع مشکلات گروه دستیاران بودیم.

به گزارش بهداشت نیوز: علیرضا سلیمی با اشاره به اینکه دستیاران جامعه بزرگی را در سیستم نظام پزشکی تشکیل می دهند، افزود: به مطالبات این قشر کمتر بها داده شده و با چالش هایی روبرو هستند که اگر به آنها توجه شود تضمینی برای آینده بهتر و کیفیت بالاتر خدمات در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: روز گذشته اولین جلسه تاسیس دفتر دستیاری با حضور دستیاران علاقه مند و داوطلب و نمایندگان دستیاران برخی از دانشگاه ها در سالن اجتماعات نظام پزشکی برگزار و خواسته ها و نظرات این قشر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه سالیان متمادی دغدغه تشکیل یک دفتر ویژه دستیاران در سازمان نظام پزشکی وجود داشت، تصریح کرد: در دور کاری جدید این دفتر رسما در ساختار کاری سازمان نظام پزشکی قرار گرفت و فراخوان تشکیل اولین جلسه ویژه دستیاران داده شد تا دست اندرکاران با حضور خود در این جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی راه اندازی دفتر دستیاری بپردازند.

سلیمی خاطرنشان کرد : معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی قصد دارد با بسترسازی و حمایتهای لازم زمینه اداره این دفتر توسط خود دستیاران را فراهم نماید.

منبع: مهر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز