title

ویتامین های گروه B اغلب به عنوان یک درمان طبیعی برای اضطراب به بازار عرضه می شوند.

ادامه مطلب

آبلیمو به عنوان ماده‌ای موءثر در زدودن چربی بدن سناخته شده است، اما شاید کمتر درباره اهمیت سرکه در کاهش وزن سخن به میان رفته باشد. اگر در تلاش برای کاهش سریع‌ وزن هستید، حتما با پیشنهاداتی برای افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی روزانه مواجه شده‌اید، اما سرکه سیب دقیقا چیست؟ و آیا در کاهش وزن موءثر است؟

ادامه مطلب

یکی از کاربردهای سنتی دم شیر کمک به کاهش ضربان قلب سریع یا نامنظم ناشی از استرس و اضطراب است. در مطالعات آزمایشگاهی و حیوانی، عصاره گیاه اثرات ضد آریتمی از خود نشان داده و مشخص شده که می‌ تواند به کاهش ضربان قلب کمک کند. با این حال...

ادامه مطلب

شب زمانی است که بدن برای استراحت و انجام برخی از وظایف که در طول روز امکان‌پذیر نیست، آماده می‌شود.

ادامه مطلب

مزایا و معایب استفاده از سشوار برای سلامت مو را در این مطلب بررسی و در ادامه ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار بیان کرده‌ایم.

ادامه مطلب

وزارت کشاورزی آمریکا تحت فشار دانشمندان برای انتشار داده‌های بیشتر درباره شیوع‌های اخیر ویروس H5N1 در میان گاوهای اهلی در این کشور شمار بزرگی از توالی‌های ژنتیکی این ویروس را به طور آنلاین منتشر کرد.

ادامه مطلب

این گزارش به دنبال بررسی‌های علمی یکی از باورهای اشتباه مردم در خصوص آبلیموهای سنتی تهیه شده است. شاید پس از مطالعه آن، بیشتر از قبل در خرید آبلیموهای به اصطلاح سنتی تامل کنیم.

ادامه مطلب

پیش دیابت همیشه نشانه های واضحی ندارد؛ در واقع، با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، بیش از ۱ نفر از هر ۳ بزرگسال آمریکایی مبتلا به پیش دیابت هستند اما هیچ اطلاعی از وضعیت خود ندارند.

ادامه مطلب

قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد و مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود. در ادامه بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب گفته شده است.

ادامه مطلب

رئیس انجمن علمی مطالعات بیماری‌های کبدی ایران: با توجه به کاهش بیش از ۹۰ درصد مبتلایان در بیماران خاص در کشور. هپاتیت C در عمل حذف شده و می‌توان حذف این بیماری را به صورت رسمی به سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد

ادامه مطلب

تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش می‌تواند به کاهش تجمع چربی مرتبط با افزایش سن در بدن کمک کند.

ادامه مطلب

شرایطی که به رگ های خونی آسیب می رساند، مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت، به کل بدن از جمله چشم ها آسیب می رساند.

ادامه مطلب

به گفته کارشناسان، در این دهه اگر حواستان به امور تغذیه‌ای خود نباشد، برخی عادات غذایی قادرند بدن شما را فرسوده کنند و از بین ببرند.

ادامه مطلب

عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در جهان از هر ۱۰۰ نفر ۳ کودک به اختلال طیف اتیسم مبتلا هستند و کودکان پسر نیز چهار برابر بیشتر از دختران مبتلا می‌شوند.

ادامه مطلب

یک پزشک متخصص زنان و زایمان گفت: افسردگی در بارداری اختلال نسبتا شایعی در زنان است که با اندوه بارداری کاملا متفاوت بوده و ممکن است در تشخیص افتراقی با یکدیگر قرار گیرند.

ادامه مطلب

بررسی‌های متخصصان در آمریکا نشان می‌دهد برنامه‌های کاری نامعقول و مدیریت نشده در جوانی ممکن است احتمال ابتلا به افسردگی و بیماری مزمن را در سنین میانسالی افزایش دهد.

ادامه مطلب

مردانی که هم فشار شغلی و هم عدم تعادل تلاش-پاداش را گزارش می‌کردند، در مقایسه با مردانی که این را نمی‌گفتند، دو برابر بیشتر در معرض خطر بیماری قلبی بودند.

ادامه مطلب

8 راهکار برای داشتن سلامتی بدون نیاز به ویزیت پزشک را در اینفوگرافیک زیر ببینید.

ادامه مطلب

عوامل موثر بر حفظ سلامت از دیدگاه طب ایرانی را در اینفوگرافیک زیر ببینید.

ادامه مطلب

یافته ها نشان می دهد افرادی که رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی سالمی دارند، در مقایسه با افرادی با سبک زندگی ناسالم، 6 برابر افزایش باروری داشته اند.

ادامه مطلب
چند رسانه‌ای