title
کد خبر: 42294
00
 زنان در چه سنی بیشتر شاد و خوشحال هستند؟

تحقیقات جدید نشان می‌دهد زنان در سن میانسالی در نقطه اوج خرسندی قرار دارند.

به گزارش بهداشت نیوز: مطالعاتی که بوسیله خدمات درمانی انجام گرفته ، نشان می دهد زنان بیشتر از مردان در طول زندگی مشکل سلامتی را گزارش می دهند . اگر موضوعی حتی به اندازه مرگ ناراحت کننده پیش آید به خوشحالی زنان ارتباط پیدا نمی کند و زنان در سن 85 سالگی در نقطه اوج خرسندی قرار دارند و روانشناسان می گویند این سن تقریبا سنی است که زنان بیوه هستند .

8000 بزرگسال بریتانیایی در این تحقیق شرکت کردند و به 12پرسش پاسخ دادند .

هر یک از شرکت کنندگان در این تحقق میزان اعتماد به نفس ، هیجان ، اختلالات در خواب را به طور جداگانه توضیح دادند . زنان در طول زندگی بیشتر از مردان به مشکلات سلامتی خودرا گزارش کرده اند.

زنان بین سن 16 تا 24 سال 28 در صد و مردان 16 درصد مشکلات سلامتی خود را گزارش کرده اند .خوشحالی زنان بین سن 45 – 54 کاهش را نشان می دهد که 24 درصد آن به دلیل بیماری روحی روانی بوده است .

 لاویت رئیس دانشگاه رویال بخش روانپزشکی گفت :شاید بار مسئولیت سنگین بردوش زنان مهمترین عامل ناخشنودی زنان نسبت به مردان است .

لاویت گفت :به هر حال زنان بیشتر مستعد افسردگی اند اما مردان در برابر بیماری روحی و روانی آسیب پذیرترند و این موضوع در مورد افرادی است که در سن 80 سالگی هستند و همسر ندارند.

منبع:ساعت 24


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز