title
کد خبر: 45440
00
توصیه های متخصصین برای دوقلو حامله شدن

چگونه می توانم دوتا دختر دوقلو در بارداری اولم داشته باشم.

به گزارش بهداشت نیوز؛

سوال: واسه اینکه بچه دختر باشه، می شه به راهکار ها اعتماد کرد؟ یعنی جواب می ده؟ و اینکه اگه بخوام دوقلو بار دار بشم امکانش هست یا نه؟  ۳۰ ساله هستم و اولین باره که می خوام اقدام کنم.

پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
از نظر ما حاملگی دوقلو حتی اگر با روش های کمکی مانند آی وی اف به دست آمده باشد نوعی شکست است چون دوقلو حامله بودن پر خطر بوده و ممکن است در این شرایط دچار زایمان زودرس شوید یا جنین ها دچار مشکلات و ناهنجاری هایی شوند. بنابراین ما معمولا به خانم ها توصیه می کنیم که دوقلو حامله شوند. همچنین حاملگی دوقلو با احتمال بسیار بالاتری برای سقط همراه است. در مورد دوقلو حامله شدن می شود از داروهای تحریک تخمک گذاری استفاده کرد که البته باید در زمان های خاصی از آنها استفاده کرد و فقط زیر نظر پزشک متخصص باشد ولی به هر حال ما بارداری از نوع دوقلو را به خانم ها توصیه نمی کنیم.

پاسخ دکتر نگار هاشمیان، جراح و متخصص زنان و زایمان:
برای اینکه جنین دختر بشود معمولا به زن و شوهر ها توصیه می کنیم که ۱۷ روز قبل از شروع پریود بعدی مقاربت داشته باشند. البته این در صورتی است که سیکل قاعدگی خانم ها منظم و ۲۸ روزه باشد. تعیین روز دقیق تخمک گذاری کار خیلی سختی است، اما به طور تقریبی به این شکل می توان محاسبه کرد که البته ۱۰۰ درصد نیست و ممکن است درصد کمی خطا داشته باشد. برای شما که نوزدهم هر ماه پریود می شوید، روز تخمک گذاری تان به طور تقریبی مصادف با روز دوم ماه است. اما برای دختر شدن جنین ۳-۲ ماه قبل از بارداری از لبنیات زیاد استفاده کنید. قبل از مقاربت، یعنی حدود ۸ ساعت قبل محیط واژن را اسیدی کنید. این کار را می توانید با سرنگ بدون سوزن و سرکه انجام بدهید.فرق نمی کند که سرکه سفید یا رنگی باشد. سرکه را با سرنگ به داخل واژن خود تزریق کنید ۵-۴ بار این کار را انجام دهید و ترشی جات بیشتری بخورید تا احتمال دختردار شدنتان افزایش پیدا کند

 

منبع: نی نی بان

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز