title
کد خبر: 46170
00
درمان نازایی در زنان

چون تنبلی تخمدان دارم و لوله هایم بسته است و 4 مرحله به قویترین داروها برای IVF جواب ندادم. از شهریور گذشته درمان را متوقف کردم.

به گزارش بهداشت نیوز؛

سوال : 32 سالمه. چون تنبلی تخمدان دارم و لوله هایم بسته است و 4 مرحله به قویترین داروها برای IVF جواب ندادم. از شهریور گذشته درمان را متوقف کردم. از روش تخمک اهدایی نمی خواهم استفاده کنم. لطفا در مورد IVM و اینکه کجا این کار انجام می شود راهنمایی کنید. ذخیره تخمدان سال پیش 0.3 بود.

پاسخ دکتر بهرام ایروانی، متخصص زنان و زایمان:
 دوره های میکرواینجکشن و آی وی اف را باید آنقدر ادامه بدهید تا نتیجه بگیرید. این روش ها را تا ۱۰ - ۱۲ دوره می توان تکرار کرد. در حال حاضر احتمالا جنین فریز شده دارید و مجبور نیستید تمام مراحل را دوباره پشت سر بگذارید. اسپرم فریز شده و جنین فریز شده برایتان نگهداری می کنند و می توانید با مراحل کوتاه تر و هزینه کمتر این دوره ها را تکرار کنید.
در روش آی وی ام با بالغ کردن تخمک در محیط خارج از بدن و بارور کردن آن به بارداری کمک می شود. این روش نیز باید با مشاوره مراکز نازایی پیگیری شود و صرفا با انتخاب شما نیست.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز