title
کد خبر: 46463
00
اولویت ها در محصولات آرایشی بهداشتی

مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو گفت: مبنای اداره کل آرایشی و بهداشتی در وهله اول باید ایمن بودن محصولات از نظر سلامتی کامل باشد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر عبدالمجید چراغعلی، در مراسم معارفه مدیر کل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی و سرپرست اداره کل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: شرکت های آرایشی و بهداشتی وارداتی را باید به سمتی سوق دهیم تا در کشور نمایندگی تاسیس نمایند و متمرکز شوند و به تدریج در کشور تولیدات داشته باشند و سازمان غذا و دارو نیز حمایت های لازم را خواهد داشت.

مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو ادامه داد: برخی محصولات وارداتی نیز با توجه به تولیدات داخلی به هیچ عنوان نباید اجازه واردات داشته باشند و در این زمینه باید لیستی تهیه شود و به هیچ عنوان در این زمینه اقدامی نشود.

دکتر چراغعلی ادامه داد: شرکت های وارداتی می توانند از ظرفیت خالی کارخانجات داخلی نیز استفاده نمایند که در این زمینه نیز باید برنامه هایی را برنامه ریزی نماییم.وی اظهار داشت: باید تولیدکنندگان را که باعث اشتغالزایی در کشور می شوند به صورت جدی حمایت شوند و تولبدکنندگان نیز باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو بیان داشت: مبنای اداره کل آرایشی و بهداشتی در وهله اول باید ایمن بودن محصولات از نظر سلامتی کامل باشد.

دکتر چراغعلی گفت: تفکیک اداره ها باعث سرعت عمل در کارها خواهد شد و امیدواریم با کارهایی که انجام می شود مردم از ادارات ما به نیکی یاد نمایند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز