title
کد خبر: 46694
00
اخذ ردیف بودجه‌ای برای اورژانس در سال ۹۷

کولیوند با اشاره به اخذ مجوزهای بین المللی گفت:بعد از مدت‌ها تلاش، توانستیم برای اورژانس، ردیف بودجه‌ای بگیریم.

به گزارش بهداشت نیوز، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی این سازمان گفت: در روزهایی شکوفایی سازمان اورژانس کشور هستیم و بذر کاشته شده این سازمان، بدون وجود علف هرز در حال رشد است؛ سازمان اورژانس کشور در این مدت کوتاه ۳۰ ساله توانست جایگاهی را به‌دست آورد که شایسته آن است، امروز نگاه مردم و مسئولان به این سازمان تغییر و ارتقاء پیدا کرده است که البته تمام این موفقیت‌ها با دقت، سرعت و درستی کارهای تمام پرسنل اورژانس به دست آمده است.

وی در ادامه بر لزوم تلاش تمام سازمان اورژانس برای حفظ این جایگاه تاکید و عنوان کرد: نباید اجازه بدهیم خدشه‌ای به جایگاهی که سازمان پیدا کرده است وارد شود، امروز تمامی مردم و از آن مهم‌تر و ارزشمندتر، تمام جامعه از زحمات و خدمات این سازمان تقدیر می‌کنند که نتیجه تلاش، صبر و حوصله و حمایت خانواده‌های شماست.

رئیس اورژانس کشور مسئولیت پذیری نیروهای اورژانس در شرایط سخت را  مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: در شرایط سختی که در آن هستیم باید بیشتر به این موضوع اهمیت بدهیم، لازم است همکاری و ارتباط بین تمام بخش‌های سازمان تقویت شود؛ بعد از مدت‌ها تلاش، توانستیم ردیف بودجه‌ای برای اورژانس بگیریم، باید مهارت‌های خودمان را در حوزه فنی و علمی ارتقاء ببخشیم.

وی تشکیل تیم‌های بین المللی امدادی را از برنامه‌های مهم این سازمان خواند و عنوان کرد: به دنبال مجوزهای لازم برای فعالیت در عرصه‌های بین‌المللی هستیم؛ افزون بر وظیفه آموزش پرسنل اورژانس، آموزش سایر معاونت‌های وزارت بهداشت در این حوزه  نیز به معاونت آموزشی اورژانس کشور سپرده شده است.

کولیوند در ادامه در خصوص تغییر نگاه‌ها به سازمان و حدود وظایف و فعالیت‌های اورژانس، تصریح کرد: باید این تغییرات در خود سازمان نیز احساس شود و برنامه‌های این چنین فرصتی برای اشتراک گذاری تجربیات، پیشنهادات و خلاقیت باشد.

کولیوند به تعداد حوادث وگستردگی خدمات ارائه شده توسط اورژانس کشور در یکسال گذشته اشاره و تصریح کرد: در تمام حوادث  ترافیکی، زلزله‌ها ی متعدد، حادثه پلاسکو، معدن، حوادث تصادف قطارها، حوادث تروریستی سامرا و مجلس، اورژانس کشور یکی از اولین سازمان‌هایی بود که در صحنه حضور داشت و تمام این‌ها سندی بر مظلومیت تکنسین‌های اورژانس است که لازم است از همه شما بخاطر خدماتی که انجام دادید تشکر کنم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز