title
کد خبر: 46717
00
 بازار تاریخی دچار حریق شد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از حریق یک باب مغازه در بازار سنتی کرمان و اطفای آن توسط سازمان آتشنشانی کرمان خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز،«علی عسکری» با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۲۲ و ۱۸ دقیقه ۲۵ دی‌ماه از وقوع این حادثه آگاه شدیم و با توجه به حساسیت بازار بزرگ کرمان سریعاً دو دستگاه خودرو اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام کردیم.
وی با بیان این مطلب که مغازه کیف و کفش واقع در بازار تاریخی کرمان دچار حریق شده بود، اظهار کرد: با توجه به موقعیت بازار کرمان و وجود تعداد زیاد واحدهای تجاری هم جوار با تلاش  آتشنشانان  حریق به وجود امده اطفاء شد و از سرایت و گسترش آتش به واحدهای تجاری هم جوار جلوگیری به عمل آمد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و علت آن از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.
وی ضمن درخواست رعایت نکات ایمنی از کسبه واحدهای تجاری یادآور شد: شهروندان جهت فراگیری نکات ایمنی و آتش‌نشانی به صورت رایگان می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کرمان یا به نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود جهت ثبت نام مراجعه کنند.  
منبع:ایسنا
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز