title
کد خبر: 46988
00
سه برادر با پلاک جعلی دستگیر شدند

با هوشیاری پلیس شهرستان تربت حیدریه ، سه سارق حرفه ای فروشگاه پوشاک شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش بهداشت نیوز،سرهنگ 'اکبر آقابیگی' فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه چهارشنبه گفت: در پی سرقت از یک فروشگاه لباس در بلوار شهید باهنر شهر تربت حیدریه موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ شهرک ولیعصر(عج) این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۲ با بررسی های دوربین های مداربسته محدوده وقوع سرقت به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک که در استعلام انجام شده جعلی بودن پلاک خودرو محرز شد.
سرهنگ آقابیگی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات گسترده پلیس راننده خودرو را شناسایی و با کنترل محل های احتمالی ترددش، او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
متهم ۴۶ ساله که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده لب به اعتراف گشود و به سرقت از فروشگاه لباس در بلوار شهید باهنر با همدستی دو برادرش اعتراف کرد که با اطلاعات بدست آمده بلافاصله ماموران این فرماندهی ضمن هماهنگی مقام قضائی همدستان متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ آقابیگی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی از شهروندان خواست ضمن تجهیز محل کار و کسب خود با وسایل ایمنی فرصت سوء استفاده را از سارقان سلب کنند.
منبع:ایرنا
 
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز